صدایی در کویر

ما صدایی در کویر هستیم اما صدایی که قرار است کویر را گلزار کند

کنترل وزن بدن و عملکردهای مرتبط با آن مثل اشتها، گرسنگی، متابولیسم عمومی، متابولیسم چربی ها و قندها، کالری سوزی و امثال این با مصرف مطلوب ویتامین بسیار کارامدتر عمل می کند. همه اینها نقش مهمی در حفظ سلامت و وزن سالم دارند و بیشتر این ویتامین ها در کنار هم عمل میکنند به همین دلیل نمی توان ویتامین خاصی را "بهترین" ویتامین برای کاهش وزن معرفی کرد.

مهمترین ویتامین ها و موادمعدنی برای کاهش وزن عبارتند از: ویتامین B2، B3، B5، B6، کولین (بخشی از B-کمپلکس)، اینوسیتول (بخشی از B-کمپلکس) و ویتامین C.


:ادامه مطلب:
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,ساعت 11:29 توسط نسیم|

غذاهای چربی سوز غذاهایی هستند که بیشتر از محتوی کالری خود، کالری سوزی نموده و درنتیجه با چربی های ذخیره در بدن نیز مقابله می کنند. راز کم کردن وزن این است که از موادغذایی و نوشیدنی های مناسب تا اندازه ای استفاده کنید که سیر شوید. اگر وعده های غذایی را نادیده بگیرید، سوخت و ساز بدنتان پایین می آید و سلامت بدنتان به خطر می افتد. موادغذایی خاصی وجود دارد که چربی بیشتری نسبت به محتوی خود آن می سوزاند. این موادغذایی چربی سوز موادغذایی گیاهی طبیعی هستند و اگر از این موادغذایی استفاده کنید و کمی هم ورزش کنید، سوخت و ساز بدنتان بالا می رود و کالری بیشتری را با سرعت بیشتر حتی برای ساعاتی پس از ورزش می سوزانید. لیست کامل موادغذایی چربی سوز را در زیر برایتان آورده ایم.


:ادامه مطلب:
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,ساعت 11:18 توسط نسیم|

هدفتان چه لاغر شدن باشد چه سلامت ماندن، مصرف فیبر اهمیت بسیار زیادی در رژیم‌غذاییتان دارد. اگر در رژیم‌غذاییتان به مقدار کافی از فیبر استفاده نمی‌کنید (یعنی به اندازه کافی میوه، سبزیجات، حبوبات، آجیل و غلات کامل مصرف نمی‌کنید) می‌توانید با افزودن یک یا دو مورد از پیشنهادات زیر به برنامه‌غذایی روزانه خود، کارتان را شروع کنید. دقت کنید که اگر با عوارض جانبی ناخوشایندی روبه رو شدید، مثل گاز معده و نفخ، اجازه بدهید قبل از اضافه کردن فیبر بیشتر به برنامه‌غذاییتان، بدنتان به آن وضعیت عادت کند. حتماً مقدار زیادی آب بنوشید و فعالیت جسمی داشته باشید


:ادامه مطلب:
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,ساعت 11:4 توسط نسیم|

alt


:ادامه مطلب:
نوشته شده در شنبه 25 تير 1390برچسب:,ساعت 21:52 توسط نسیم|

ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل ۱۲ دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت وشدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد. «ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشکی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد.


:ادامه مطلب:
نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:ایروبیک چیست ؟ : معیار چاقی چیست؟ , هفت روش برای زیبایی اندام , لاغری, بدون بازگشت ‌ ,برای زیبایی و تناسب اندام کلسیم بخورید!‌ , چند نکته جالب برای ارایش وپوست, ماده غذایی زیبا کننده , گامهایی بزرگ برای لاغر شدن و گامهای کوچک برای ,,,,,,,, گرم کردن حرکات کششی و سرد کردن بدن قبل و بعد ازتمرین, 15 نکته برای کاهش وزن , نکاتی درباره چای سبز , نوشابه گازدار , 15 راه رهایی از شکم , زمان مناسب خوردن میوه و اب , راهنمای خرید تردمیل , تناب زدن برای تناسب اندام , مصرف روزانه 3 تا 4 واحد میوه به تمام گروه های سنی تو صیه می شود , برای انکه پوستی شاداب داشته باشید , اهمیت وزنه زدن هنگام وزن کم کردن , افسانه های دروغین تناسب اندام , پیشگیری از اضافه وزن با خوردن صبحانه , حرکات 56 گانه انیمیشن برای لاغر کردن شکم , رژیم 7 روزه بدون احساس گرسنگی , مواد بی نظیر برای چربی سوزی سریع , بهترین ویتامین ها برای کاهش وزن , ,ساعت 19:42 توسط نسیم|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت